haha Gay....;)

Yeeyy vi slutar om en timme och bussen går en kvart senare ska laja med coolingarna i buss kön anars har dagen varigt Awesom❤❤ Hmm malin kommer i morgon kl 12:10!!❤❤
ska bli sköj och sen kommer Moa och med hoppsan de blir najs!!❤
men Malin ska fota när vi hoppar med dom åke är kung, men Amanda är kungen över min kanin;)
hmm jag har listat upp dom som är vad i våran klass:)
Amme = KUNG!
Olivia = Bävern!
Lovisa = Cooljävel!
JAG =..........
 
Hmm gillar Marja on lät mig blogga på lektion...
.... nu måste jag svara på lite frågor.
 
Jag och min snygga Svenska bok;)

Kommentarer
Postat av: Malin

Soet<3<3<3

2012-09-28 @ 12:14:32
URL: http://redgisella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0